Intensivkurs

Om du letar efter en snabb och effektiv väg till ditt körkort är våra intensivkurser det perfekta valet för dig. Med våra kompetenta och erfarna trafiklärare kan du snabbt och säkert skaffa de nödvändiga färdigheterna och kunskaperna för att bli en framgångsrik förare.

Genom att fokusera på övningskörning och undervisning under en 2-veckorsperiod kan du maximera din inlärning och förbereda dig på ett effektivt sätt för ditt körprov. Intensivkursen är dock ingen garanti för att du blir färdigutbildad under dessa två veckor utan det beror på dina förutsättningar och utveckling.

Kontakta oss idag för att lära dig mer om våra intensivkurser och hur de kan hjälpa dig att ta det första steget mot att få ditt körkort. Vi ser fram emot att stödja dig på din resa mot att bli en säker och självsäker förare!

Våra bilar:
Manuell - Mercedes-Benz CLA200