Regler & Villkor

Betalning

• Vi ser helst att att våra elever betalar via Swish 123 431 37 55.
  • Alla körlektioner ska förskottsbetalas innan körlektionen genomförs.

Av- eller ombokning

• Avbokning av körlektion skall ske senast vardagen före, innan klockan 12.00.
  • Av- eller ombokning av bokade tider skall ske senast vardagen före, innan klockan 12.00.
  • Av eller ombokning av bokad intensivkurs eller riskutbildning måste ske senast 5 arbetsdagar innan bokad tid.
  • Av- eller ombokning kan endast göras via telefon eller via mail.
  • Vid för sen av- eller ombokning debiteras fullt avgift.
  • Vid förhållande man inte kan råda över, t ex akut sjukdom, debiteras ingen avgift om man visar upp sjukintyg. (Ej vård av barn)
  • Ej avbokad körlektion debiteras. Undantaget om giltigt sjukintyg kan uppvisas.

Villkor

• Bokning av kunskapsprov och körprov sker när din trafiklärare anser att du är tillräckligt redo. Observera att tiderna styrs av Trafikverket och inte av oss.
  • Vi har rätt att av- eller omboka prov om inte du uppnått våra krav. Innan prov ska samtliga teorifaser vara godkända.
Wessels Trafikskola i Malmö - vägen till ditt körkort

Studentgatan 2, 211 38 Malmö

kontakt@wesselstrafikskola.se

Körtider

Mån-Fre 8.00 -17.20

Vi kör även på helger i mån av tillgänglighet. Kontakta oss för mer info.

Öppet Reception

Mån-Tor 9.00 -17.00