Handledarkurs

Att vara en kvalificerad handledare är en viktig roll när det kommer till att lära andra att köra säkert och ansvarsfullt. Vi erbjuder handledarkurser för att utbilda och förbereda dig på bästa sätt för att vara en effektiv handledare åt dina nära och kära.

Våra handledarkurser är utformade för att ge dig den nödvändiga kunskapen och kompetensen för att guida och stödja nya förare på sin resa mot att få sitt körkort. Våra erfarna instruktörer kommer att förse dig med de senaste riktlinjerna och bästa praxis för att vara en framgångsrik och trygg handledare.

Vi fokuserar på praktiska färdigheter och strategier som du kan använda i verkliga situationer för att effektivt coacha och stödja nya förare. Genom våra handledarkurser kommer du att få den nödvändiga kunskapen och förtroendet för att vara en säker och ansvarsfull handledare.

Kontakta oss

Kontakta oss idag för att anmäla dig till en handledarkurs och ta det första steget mot att bli en kompetent handledare för dina nära och kära. Vi ser fram emot att stödja dig på din resa mot att bli en säker och ansvarsfull handledare!

Wessels Trafikskola i Malmö - vägen till ditt körkort

Studentgatan 2, 211 38 Malmö

kontakt@wesselstrafikskola.se

Körtider

Mån-Fre 8.00 -17.20

Vi kör även på helger i mån av tillgänglighet. Kontakta oss för mer info.

Öppet Reception

Mån-Tor 9.00 -17.00