Personbil B

Att ta körkort för Personbil B är en milstolpe i livet för många. Med våra erfarna och engagerade trafiklärare vid din sida kommer vi att guida dig genom varje steg på vägen mot att bli en säker och självsäker förare.

Vi erbjuder en individanpassad och professionell utbildning som är utformad för att passa dina unika behov och mål. Vid första träffen skapar vi en utbildningsplan och kostnadskalkyl och går igenom önskningar och möjligheter samt sätter upp tydliga mål. Vår givande undervisning och bilar utrustade med den senaste tekniken kommer att ge dig den kunskap och det förtroende du behöver för att klara ditt körprov.

Det ska vara roligt

Oavsett om du är nybörjare eller har tidigare erfarenhet av att köra, är vårt mål att göra hela processen så smidig och effektiv som möjligt för dig och för oss är ett av de viktigaste målen att du ska ha roligt på din väg till körkortet. Vi strävar efter att skapa en positiv och stödjande miljö där du kan växa och utvecklas som förare.

Kontakta oss idag för att komma igång på din resa mot att ta körkort för Personbil B. Vi ser fram emot att hjälpa dig att uppnå dina mål och ta dig ut på vägarna med förtroende och säkerhet!

Våra bilar:
Manuell - Mercedes-Benz CLA200