Risktvåan (Halkan)

Risktvåan (Halkan) är en viktig del av förarutbildningen för att säkerställa att du är väl rustad att hantera utmanande vägförhållanden på ett tryggt sätt. Vi erbjuder en omfattande halkbana som är utformad för att ge dig den erfarenhet som behövs för att navigera säkert genom hala vägförhållanden. Genom praktisk träning och simulering av olika situationer kommer du att lära dig hur du reagerar på ett säkert och effektivt sätt när du ställs inför utmanande situationer.

Fokuset ligger på att skapa en trygg och stödjande miljö där du kan utforska och förbättra dina färdigheter under övervakning av kvalificerade instruktörer.

Kontakta oss idag för att anmäla dig till halkbanan och ta det första steget mot att bli en tryggare och mer kompetent förare. Vi ser fram emot att hjälpa dig att uppnå dina mål och bli en säker deltagare i trafiken!